فضای سبز و تراریوم

طراحی و اجرای فضای سبز و تراریوم

فضای سبز و تراریوم

طراحی و اجرای فضای سبز و تراریوم

مهندسی فضای سبز

مهندسی فضای سبز میان رشته‌ای است که برگرفته از مهندسی معماری، مهندسی باغبانی و مهندسی عمران می‌باشد که البته قسمت اعظم این رشته را باغبانی زینتی تشکیل می‌دهد. این رشته به معماری منظر بسیار نزدیک بوده و از آن با عنوان مهندسی طراحی منظر نیز یاد می‌شود.

مهندسی فضای سبز که از آن گاهاً با نام های مهندسی طراحی منظر و یا مهندسی طراحی محیط یاد می شود؛ از دو بخش منظر سخت و منظر سبز تشکیل شده است. منظر سخت شامل طراحی سازه، تأسیسات و مبلمان است و همانطور که مشخص است منظر سبز بخش پوشش گیاهی می باشد. مجموعه منظر سخت و منظر سبز، مهندسی فضای سبز را تشکیل می دهد. تکنیک های مربوط به مهندسی فضای سبز بخش عمده ای از حرفه معماری منظر را تشکیل می دهد.

معرفی شرکت سروش مبین آسیا (سما)

شرکت سروش مبین آسیا به حول و قوه اللهی با استعداد و نیروی جوان و نخبه این مرز و بوم و در راستا اجرای سیاست های کلان اقتصاد مقاومتی در سال های آغازین فعالیت خود با پشتوانه تجربه در حدود یک دهه تجربه علمی و تحقیقاتی قصد انجام فعالیت های مربوط به کشاورزی و تامین نهاده ها و فضای های سبز امورات زیر را از قبیل:

مشاوره، طراحی، اجرا،اصلاح پوشش گیاهی و نگهداری فضای سبز با توجه به شرایط اقلیمی و انواع کاربری محیط (برج ها ، مجتمع ها، کارخانه ها، شرکت ها، ویلا ها، منازل مسکونی، مهدهای کودک، شهرک ها و پروژه های صنعتی، مدارس و دانشگاه ها، مجموعه های ورزشی و پارک ها) توسط متخصصین کارآزموده و با سابقه کشاورزی و فضای سبز با بهترین کیفیت و با مناسب ترین هزینه آماده همکاری می باشد.

 

تماس :

09125767376

09374478470